fredag 24 december 2010

Here is a kiss, I hope that this brings lot's of luck to you


Fin dag idag. Började den med bio med Maya, såg "Due Date". Jag tror vi skrattade högst i salongen. Efter den promenerade vi runt lite vid Kungsträdgården och mumsade i oss godis.
Runt åttatiden tog jag och mina kära väninnor oss till några andra vänner där vi åt god mat och kollade på Disney-filmer. Skönheten & Odjuret och Anastasia, åh vad bra dom är. Synd att det inte görs den sortens filmer längre. Vad är Hannah Montana liksom? Inte Disney i alla fall.
Efter allt chokladätande och mysandet i soffan steg vi ut på den glittrande gatan. En av killarna erbjöd skjuts till mig och väninnorna, och så satt vi i bilen lyssnades på Mohombi's Bumpy Ride sent på natten. Medan bilen sladdade lite tänkte jag på hur lycklig är ändå.

Kvällens pepp-låt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

eller vad tycker du?