söndag 27 mars 2011

I know places where we can go


 Idag i Kulturhuset var det japan-loppis. Jag var där med söta Maya och Kalle och några vänner till Maya. Rätt så lustiga och gulliga saker fanns. Framför allt fina människor som klädde upp sig extra.

Maya köpte ett gulligt paraply som blev populärt bland alla.
Gullig nalle.
Fin kvinna.

Tyvärr är mobilkameran så dålig att man inte ser vem det är. Men han var visst en turk.

Söt tjej.

Kalle fyndade böcker.

Sen blev vi hungriga och åt det bästa man kan äta till lunch. Mätta och belåtna gick vi till Lagerhaus och sen till Carlings.

Där ena snubben passade så bra i den rosa fluffsaken jag köpte. Sen blev jag trött och åkte hem.


Ett litet fickur fick följa med hem. Jag trodde först inte att den fungerade, men det visades sig sen när den började ticka och skrämde livet ur mig.







Den ska få hänga på en kedja runt halsen sen. 
Lösögonfransar. Kan inte vänta tills jag får ha på mig dom.
Hello Kitty-figurerna ska bli en present till en vän som älskar såna.
En slags cape som man har runt axlarna blev jag helt förälskad i. Den är så mjuk och flufflig och len.
Det var en härlig dag som nu ska tas igen med lite skönhetssömn. Nattinatti på er.


1 kommentar:

  1. ÅH, så himlarns tufft med en japanloppis!
    och fickuret var hemskt fint också.

    sv:
    nämen, inte det?
    hoppas de smakade! :D

    SvaraRadera

eller vad tycker du?