måndag 9 maj 2011

A life long debt I don't mind saying, it was to you bowie sang he rose in, never my loneliness can truly be alone, when future visions of true love is everyday showing

American Apparel.
Hippie Market, second hand. Lite roligt med den tröjan är att man inte vet vad som är fram och bak, så jag får gissa mig fram.

 

Från en liten second hand- butik.

Tycker spetsen är så otroligt fin.

Dr Martens, från Hippie Market. Upptäckte senare att de är typ 2 storlekar för stora, men vad gör det?










































































































Dem här sakerna shoppade jag i Paris. Jag hade även köpt en box med ca 30 macarons, men de åt jag upp innan jag tog kort på dom. Så goda var dom.

pusshej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

eller vad tycker du?