måndag 13 juni 2011

med platåskor är det svårt att gå, speciellt när gatorna är belagda med kullerstenar och då kan man vackla och vricka foten, men jag hade tur, jag gjorde inte det.

i fredags:
Påväg till min skolavlutning träffade jag denna smilfink, Karoliina som även kallar sig Karkki.

Jag och Josefine ler ikapp, i väntan på att mer folk skulle komma ut.

Folk.

Fina Rebecka.

Mikaela, Amanda, Josefine och Hannah.

Janne, bästa läraren alltså. Han och jag hälsar så roligt på varann, och så kan man prata om allt med honom.

Emil goes ankmun.
Flemming vid motorcykel. Så grym.

Efter allt åkte jag och Emily vidare in till Söder.
Vi gick förbi gulligaste butiken.

Sen blev det alldeles för varmt, så vi satte oss i en park vid Mariatorget.

Och insåg att vi matchade.<3

Min fina, fina rödtottsvän Emily och så jag.<3

Vi pratade om hur galna vi var som små barn.

Och så blev jag sugen på att utforska nya gator.


Hej!




Tänk att bo här, med en sån innergård.

Sedan var vi tvungna att dra åt var sitt håll. Vi kramades hejdå och tänkte att det var en bra början på sommarlovet.
 Jag skulle till en studentfest, bilder kommer snart!

pusshej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

eller vad tycker du?