söndag 25 september 2011

in the city street light a saturday night

I lördags kväll i stadens ljus.


Tog mig till Gröna Lund igen, men denna gång för att dansa lite salsa. Kom sent, men fick snurra runt en del ändå. Kameran fick ligga kvar i väskan då. Åh, det var sista gången på grönan denna säsong. Kommer sakna det.

Här är en del av mina fina vänner jag var med denna kväll. Sonia, Paulina, Stefanos och Susanna.


Dom kör lite maffia-style.

Här ser man hur de tar sats innan de hoppar.

Jag med Paulina, vi har gingerpower. Det händer alltid konstiga saker när vi är tillsammans. Vi har nästan blivit påkörda av bilar, stött på fulla afrikanska män som uttryckt sig så roligt och igår blev det stopp i tunnelbanan.

Paulina, jag och Alexis. Resten av kvällen satt vi på café 60, drack chailatte och pratade om språk, framtidsdrömmar och svartvita filmer.






















































































































TRANSLATION:
This Saturday I were at the same place as Friday night, but this time to dance salsa. Afterwards we went to Cafe 60 and talked about different languages and old classic movies. And I realised how lovely my friends are.

pusshej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

eller vad tycker du?