söndag 5 januari 2014

Oh summer, where art thou? [summary of events this summer]

Eftersom jag inte alls sammanfattat eller visat vad jag har gjort denna sommar, visar jag lite snabbt vad jag hade för mig förutom då jag jobbade.
JUNI:



Brunchade på hotell och var på studentfest.   

Susanna och jag tog studenten! Och självklart regnade det.

Badade med Matilda och hängde mycket i Strängnäs.
JULI:



Åkte med familjen till släkten i Tyskland. Åt frukost utomhus, besökte gamla torg, jobbade på solbrännan.



Hängde med brorsan och kusinerna i Hannover. Vi gick ut och dansa, lunchade, badade i pool, åkte karuseller.
AUGUSTI: 



Gick på utomhusbalett med Sandra och Erica. Badade med Sofia, dansade på Sommar!, lockade håret mycket.

Leila kom på besök och vi gick på museum, POPAGANDA, upptäckte Stockholm, kollade på serier. Gick på konstutställningar, promenader, filmkvällar och picknicks med Susanna innan hon flyttade till Shanghai.
SEPTEMBER:

 

Sen blev det dags för Italien med Matilda och föräldrarna! Vi badade väldans mycket och drack espresso.

Besökte bergsbyar och klappade på katter.

Gjorde båtutflykt och snorklade på världens vackraste strand.

Stötte på söt hund, utforskade gamla byar med förfallna hus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

eller vad tycker du?