söndag 20 februari 2011

Taste me drink my soul, show me all the things that I shouldn't know, when there's a new moon on the rise

Jag träffade min fotosäsongsvän Maloue i lördags. Hon bor i ett himlans fint 1910-tals hus. Och här sminkar hon sig.
Vi fikade lite och pratade om rasism och hur man ska bete sig inför lärare. 
Mums. (denna bild lade jag endast upp för att reta Maloue som inte gillar matbilder, hihi.) 

Efter en stund gick vi ut och fotade en massa.


















När det blev alldeles för kallt gick vi till källaren.






När solen gick ner var det dags för mig att dra vidare till en middagsbjudning. 
Där åt man god mat och skämtade med trevligt sällskap. Och så busade man med en ettårig bebis som gillade mig och spelade fotbollsspel med hans storebror. Nu är storebrodern och jag bästisar.



.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

eller vad tycker du?