tisdag 5 juli 2011

- känner jag igen dig? - jag vet inte. - juste, du är hon som jag såg gå omkring med kameran i handen hela kvällen.



Hittade mina vänner sitta vid vattnet och ha våfflor framför sig. Här är Michell och Raphael.

Söta Nicolina.


Fina Ellinor.

Philip.

Bröderna Ninos och Michell.

Monica som kunde teckenspråk.

Sen kom det några fler, här kramar Philip Alexander.

Och Michell Alex.

Raphael visar sin kamratliga kärlek mot Stefanos.

En glad Vlado.

Medan en del stod i bankomatkön stod vi och kollade på Sommarkrysset.

Och så jag och Nicolina.


Alexander hungrig vid salsabanan.


Stefanos och Nicolina.

Han har ett fint leende, den killen.

André, Nicolina, Stefanos och Philip race:ade mot varandra. Och Philip vann! 

André, Nicolina, Philip och jag gick en tur i Lustiga Huset och precis efter det så dog batteriet.
Vi fortsatte ändå att ha kul och när Gröna Lund stängde åkte vi vidare till Kungsholmen till ett mysigt ställe och bara pratade, drack lite drinkar och åt lakritspannacotta. Så var den härliga lördagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

eller vad tycker du?