tisdag 17 januari 2012

rubber duckies


































De här är mina senaste 13 badankor. 10 stycken fick jag i present i höstas och 3 stycken köpte jag nu när jag var i Tyskland. Den sista och största är faktiskt nummer 50 och det firade jag lite. Hittades i en inredningsbutik i Berlin. Tack till mina kusiner som hittade den. Det som är så speciellt med den är att det är en sparbössa. På baksidan av huvudet stoppar man in pengarna och för att sen få ut pengarna så snurrar man av huvudet. Och så kan den vicka på vingarna också. Hur awesome är inte det?

TRANSLATION:
My latest 13 rubber ducks. Got 10 of them as gifts this autum and 3 of them I bought when I was in Germany. The biggest of them is actually number 50! My cousins found it in Berlin, so thanks to them. The duck is a savings-box. How awesome isn't that?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

eller vad tycker du?