måndag 5 mars 2012

serverat på ett fat, eller spegel

saga saga2 saga3 saga4 saga5 saga6 saga7 saga8 saga9 saga10 saga11 saga12 saga13

Förra veckan lördag träffades jag och Maloue för att fota. Vi vistades i min kära vän Sandras syateljé. Manshuvudet är självklart inte riktigt, fast det ser man nog haha. Det hittade pappa en dag och tog med sig hem. "Titta vad jag hittade idag!" och så tog han ut det ur en plastpappa. Jag blev minst sagt chockad. Det var i alla fall kul att leka med. Bilder togs både med min och hennes kamera. De här är från min kamera, Canon EOS 400D. Jag väntar på hennes bilder, som blev nog 10 gånger bättre.

TRANSLATION:
Last week Saturday I met Maloue and we had a photoshoot. The head is ofcourse plastic. Dad took it home one day and I got quite shocked when he showed it to me. Anyway, it was funny to use.
These photos are taken with my Canon EOS 400D and I'm waiting for Maloue's photos, I think they got 10 times better.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

eller vad tycker du?