måndag 28 maj 2012

frukost och sommarjobb

Summer readyinst2 inst3inst4 inst5inst6 inst7inst8 inst9inst10 inst11inst12 inst13inst14 inst15inst16 inst17inst18 inst19 inst20

Föj gärna mig på instagram! hallonhjaerta@instagram.

Snart snart är det sommarlov och då blir det inte så mycket ledighet för mig faktiskt. I torsdag var jag på  arbetsintervju hos målerifirman Björkstads. Och där ska jag jobba i sommar! Får se hur länge jag blir kvar där, beror helt på vilka projekt som dyker upp.
Jag tackar min lärare Roger Seamark oändligt för att han tipsade dom om mig och tvärtom.
Så min sommar blir att svettas i arbetsbyxor i trappuppgångar på Östermalm.

TRANSLATION:
Follow me on hallonhjaerta@instagram!
And btw, I got a summer job by a painter company. Gonna work there the whole summer I hope.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

eller vad tycker du?