fredag 30 november 2012

Makin' love in mama's room, takin' all I can from you, and when you go, go, go, oh, oh, oh, go, go, go, oh, oh, oh.

Hej. Här har man ju inte uppdaterat på ett tag. Eftersom systemkameran är sönder finns det ingen inspiration att fotografera direkt. Mobilkameran är inte den bästa.
Jag har två projekt som jag fortfarande håller på med som jag kommer visa snart. Ena blir klar imorgon! Ungefär hela hösten har jag varit på praktiken på Riksteatern, förutom de två senaste veckorna då jag har varit i skolan och gått på Dekorationsmåleri B. Resultatet av det jag gjort där visas imorgon.
Under tiden visar jag inspirationsbilder på inredning och hem. Jag har en sådan enorm längtan att ha mitt eget ställe där jag kan måla och inredan precis hur jag vill!






Alla bilder är hämtade från min Pinterest. Källorna dyker upp om ni klickar på bilderna, på Pinterest alltså. Hojta gärna till om ni också har Pinterest! Jag följer tillbaka.

Följ mig på instagram för att se vad jag har för mig på dagarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

eller vad tycker du?