måndag 5 december 2011

dance dance dance

Att gå på dansföreställning är alltid kul. Speciellt om det är gratis. Nejmen, i söndags var min vän Ellinor med i en dansföreställning i Gröndal.

Först var det de här fina tjejerna.

Söta.

Sen kom ett par lite äldre tjejer och dansade till Lady Gaga's "Bad Romance". 



Fint med långa vita klänningar. Vad de dansade kom jag inte ihåg.


Gruppen efter var jazziga!



Jazzhänder<3

Flickor i vitt.


Och sist ut var Ellinor och hennes dansgrupp! Tjejer mellan 15-20.  Ellinor såg så cool ut i grönt och glittrigt.

De dansade till "Moves Like Jagger", man fick ju minst sagt lust att dansa med dom.



Glad och stolt tjej!

Sen var programmet slut och alla kom ut för att ta emot applåder.

Jag var där med Paulina, så hon och jag överröste Ellinor med komplimanger och kramar.
Nu vill jag också lära mig att dansa sådär coolt.




































































TRANSLATION:
This Sunday my friend Ellinor perfomed in a dance show, so Paulina and I came to watch her. She was so great! The other girls were great too, but not as my coolest friend.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

eller vad tycker du?