måndag 12 december 2011

indierock, färgglada lampor och öl ur flaska

I lördags kväll åkte jag iväg till Zinkensdamm.

Och mötte upp vänner på Southside Pub. Här är Irena och Linda. Puben var rätt full av människor som jag kände, stötte även på vissa som jag inte sett på år. Den här kvällen var lite speciell.

Douglas och Nicolina visar sin riktiga sida.

Caroline och jag, inne på tjejtoan för att rätta till sminket. 
Linda och Caroline.

Sara, Linda och Carolina. Fina tjejer.

En glad Aiman.

När klockan var nästan halv tio gick vi alla ner till nedervåningen.

Hej. Och fråga mig inte vad det är för min jag gör.

En väldigt peppad Vlado!

Alexandra som gömmer sig halvt, Amanda och så Michel.

Vlado, Alexander och Amanda.

Timon och Nicolina, fina som alltid.

Jon.

Ellinor och Monika var också där.

Och så jag och Ellinor.

Vi alla hade nämligen kommit dit för att lyssna på livemusik.

Rosanna. Hon sjöng covers på bland annat Adele. Underbar röst har hon.

Sjukt bra var hon!

Hanna var också med, hon stog bakom mig.

Alla blev pepp när bandet som vi väntade på började spela.

Indigo Scarlet! Det var våra vänner det med, men jag kände mest bara sångaren Adrian.

Härligt rockiga!











































Rätt mycket folk i en liten lokal, så det blev snabbt bastuvärme.

Douglas stog bakom mig denna gång och rockade loss tillsammans med mig.


Så bra låtar dom spelade. Skön indierock. Hoppas man får höra mer av dom.

Timon, Stefanos och Aiman efter konserten. 

Och så Hanna.

Resten av kvällen/natten kollade vi på matchen mellan Barcelona and Real Madrid, dock så gick jag innan jag fick veta vem som vann. Men en bra lördagskväll var det.

1 kommentar:

  1. umeå fick snö, men nu har det mesta regnat bort :(
    och tack så mycket!
    när jag fotograferar dubbelexponeringar så trycker jag på avtryckaren två gånger utan att dra fram filmen! simple as that!
    can't wait!

    SvaraRadera

eller vad tycker du?