torsdag 9 februari 2012

instagram

En testbild.

Min skrivmaskin Underwood Standard 1923. Bytte bläckband häromdan, har inte gjort det förr. Pilligt.

Kände mig fin och uppklädd en söndag.
Mamma bakade kladdkakemuffins och så dekorade jag dom. Nom vad gott.
En godnatthälsning. Skönaste ögonmasken från Monki.
Ena väggen i mitt rum. En dag ska jag dekorera en hel vägg utav fotografier.
Känslan man får utav att skriva på skrivmaskin. Historier och minnen känns plötsligt finare.

















































































































































Instagram-bilder. Jag har ingen iPhone, en fattig student som jag är, men inom familjen har vi en iPad som ligger mest omkring i köket. Så vänta er en massa frukostar och bakverk. Sen så slinker det in en och annan bild på mitt ego eller sånt som är fint. Heter hallonhjaerta, som bloggen alltså. Följ gärna.

TRANSLATION:
Instagram photos. I don't have an iPhone, poor student like me, but my family has an iPad that's lying around in the kitchen. So expect pictures of breakfast and other yummie things. And some photos of my ego or nice things. The name is hallonhjaerta, just as this blog. Follow if you want to.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

eller vad tycker du?