onsdag 10 augusti 2011

en del tycker att jag måste söka hjälp, men då bara fnittrar jag

Den där ena måndagen i Hannover när vi promenerade igenom staden, sa mina kusiner "Bella, titta här!" och så satt ett antal badankor där på rad i skyltfönstret. Jag rusade in i butiken och hoppade så överlycklig som jag var.
Fem badankor senare...







Och så häromdagen överraskade min barndomsvän Natalia mig med ett stort, kantigt paket som jag slet upp. Jag fick det bästa man kunde få i present.

Hur cool är inte den? Den passar mig perfekt. Jag är helt galen i choklad.

Sen har vi den här lilla coolingen kvar. Han är inte ny, men tyckte ändå att jag kunde visa honom.

Hihihi.



































































































TRANSLATION:
I bought 5 new rubber ducks in Germany. The one with chocolate, it was a gift from my friend. Really awesome. And the small duck, I just thought he was cute.


pusshej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

eller vad tycker du?