fredag 5 augusti 2011

ten days of perfect tunes. the colors red and blue. we had a promise made.

Även denna gång tog jag med mig min Minolta Dynax, dock hade jag inte filmrullar fören i måndags, två dagar innan jag skulle åka. Så den dagen gick vi fyra runt i Hannover och fotade allt som såg fint ut.

Leila.

Tamina.

Henrik.

Och så lilla jag också.




Jag hade skärpan inställd på Leila, men så hoppade Tamina framför kameran. En ganska fin bild ändå.




Henrik kände till en mysig téstuga, så då gick vi dit in och fikade.











Vi hade vart inne i en antikhandel, där hittade Henrik den här coola tavlan. Ser ni budskapet?


Rådhuset.


Förresten så hittade jag fem nya badankor. Ni kan ju gissa hur glad jag blev.

I hans rätta natur, eller nästan.



I väntan på tunnelbanan.

En trotsig Henrik.

På måndagskvällen gick vi ut till ett ställe som hette "Stygga Vargen". Där drack vi öl, åt lite och spelade fotbollspel.

Philipp.

Och glada jag.

Max och Henrik.

Tamina, Max och en liten bit av Henrik.

Och så Leila och Tamina.

TRANSLATION:

I took my Minolta Dynax with 
me, so last Monday I bought rolls of film to the camera. The four of us took a walk in the city and took pictures of everything that we liked. On the evening we went to bar and took a couples of beer and had it nice.


pusshej.
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

eller vad tycker du?